VVD Najaarscongres 2014

Op zaterdag 29 november vindt in de Passenger Terminal in Amsterdam het VVD-congres plaats. Tijdens een plenair ochtendprogramma kunt u onder andere met Ivo Opstelten in gesprek gaan over veiligheid: hoe is het gesteld met de veiligheidssituatie van ons land en waar liggen de kansen en bedreigingen voor Nederland? Ook een externe spreker geeft zijn visie hierop. Hierna wordt er met Edith Schippers en Tamara van Ark gesproken over het zorgbeleid in Nederland: welke trends zien we en wat is de rol van de overheid?

Ook uw mening is belangrijk tijdens dit plenaire ochtendprogramma. Via een pitch kunt u uw mening, een goed idee of een tip delen met de VVD-bestuurders en de overige aanwezigen!

Gelijktijdig met het plenaire ochtendprogramma vindt de Advieslijst Vergadering van Afgevaardigden plaats. Tijdens deze vergadering wordt de definitieve conceptlijst voor de Eerste Kamerverkiezingen vastgesteld.

Tijdens het middagprogramma vindt de Algemene Ledenvergadering plaats. Hierin wordt onder andere gesproken over het voorstel ‘Informatievoorziening na coalitievorming’ en het voorstel ‘Procedure verkiezing voorzitter’. Tijdens dit middagprogramma worden ook de kandidaten voor de Eerste Kamerverkiezingen voorgesteld en zijn er speeches van Henry Keizer en Mark Rutte.

Vergeet niet om u aan te melden via MijnVVD. Dit kan tot 21 november 12.00 uur.

Wij hopen u op zaterdag 29 november te mogen verwelkomen in Amsterdam!

Bron: VVD